top of page

【第五次離開安舒區】

作者:春麗

|欄目:#見上帝前走多轉|



人生中,有過五次突然離開comfort zone的經驗:


第一次,是30分鐘巴士的距離。

11歲那年。由踩單車返學的鄉村學校,當時小六升中一,去到突然變成日日坐巴士往返城市(其實只係元朗市中心)讀中一的開始。仍然記得很清楚,9月1日第一日返學校的情景,那種恐懼感,連坐巴士都因為唔夠高㩒鐘落車而飛站,嚇到我死!


第二次,由老家石湖圍獨自搬到西環均益一期的距離。

那年19歲,入了行做記者,日日由元朗返鰂魚涌華蘭路實在難頂,所以膽粗粗離開父母自己生活。那一天,爸爸媽媽望著我揮手的畫面,仍像昨日,「記得返嚟飮湯!」,係阿媽重複講咗十次以上的說話;


第三次,29歲,離開自己的comfort zone決定跟從耶穌的距離。

可以這樣説,這是我一生的轉捩點,就係呢個決定。之前兩次,帶著好多恐懼同埋未知。可以話,離開只係為咗生活,迫不得已。但這次跟隨耶穌,係自己揀嘅,係要決定離開自己的comfort zone,就好似要放棄自己「老我」一樣,相信自己可以有一個更美的自己,一個可以「活着不再是我」,在耶穌基督裏活着的自己,一個捨棄自己,又得著返自己嘅過程;


第四次,39歲,離開安逸一家開始全職事奉信心生活的距離。

係Comfort zone唔怕生活唔到,因為好多事都好似掌握之中。當決定以後要做傳道的人,走上網絡媒體宣教士的這一步,就是要告訴自己,我嘅信心從此就只有上帝了,真係要活出非勢力、非才/財能的生命之道,唯有依靠耶和華的靈方能成事。


那一年,聖靈對我說,「離開這裡,我會帶您一家行前面的路。」就係咁,我就帶著一家三口(當時兒子立行還好細),由熟悉嘅北區搬到一個朋友都冇嘅荃灣,創立GOD-Platform ,幫立行脫離整個香港傳統教育制度。





來到48歲這一次,離開offline變成online的距離。

上帝帶我走上網絡媒體宣教過去十年,在香港建立所有的根基,由一片荒涼的瘦田,十年間,變成一塊開始結出果子的肥沃土地,在這個時間要離開,何嘗不是離開一個comfort zone。


不過,多得過去四次離開嘅經驗,今次最遠又最「甘」的距離,有著一種不一樣的平安和信靠。加上,自己成日講的O2O網絡宣教思維,無理由自己唔親身體驗下、行動下,好好活一次先知道講嘅係得唔得。傳道信道行道,這個也是一種修道旅程。


離開了comfort zone,再一次看見自己渺小。再一次看見上帝的偉大。


好記得,影呢張相嘅時候,飛機由香港去緊荷蘭轉機途中,瞓醒,望一望飛機出面一個好靚嘅晨光,再睇返飛機顯示當其時嘅位置,正正下面就係俄羅斯的莫斯科。


好記得,望著窗外,當其時有一種莫名嘅感動,感覺自己非常非常渺小,但係又同時活在一個非常之浩大嘅世界之中,然後,聖靈同我講,在我裡面的,比這世界更大。


前面的路,我唔知,暫時只係知道,離開了comfort zone,再一次看見自己渺小,同時,要相信上帝的偉大。

共勉。


 





247 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page