top of page

【生存後想生命】

作者:春麗

|欄目:#見上帝前走多轉|



聖經說:『人活著不是單靠食物,而是靠神口裡所出的每一句話。』」馬太福音四章四節。


選擇離開一個地方,去地球另一邊生活/生存,還原了先尋覓做人最基本需要的事情。


透過看YouTube或者加不同群組都會接收到好重要的資訊,離不開最多人問都係衣食住行陽光空氣…


「請問呢區好唔好住?治安會唔會太差?校網如何?」

「請問呢度買雞使唔使掹雞毛?」

「請問大家用邊條路缐帶啲貓狗走啊?」

「呢度成日落毛毛雨最好帶件好啲嘅乾濕褸!」

「請問嗰度飲啲水係硬水定軟水?」

「有冇三房一廳可以養小動物嘅房出租?」

「呢度買車保險貴唔貴?」

「記得買個電飯煲跟身如果唔係冇飯食!」

「未有地址可唔可以申請學校?」

(下刪10000條衣食住行問題)


人生路不熟,出外靠朋友,網絡媒體年代,網上資訊幫咗好多準備離開香港嘅人。當然,不同消息係需要自己fact check,但至少,比起以前,已經方便了很多。


網絡公共空間,集體建構一套快速而又越來越精準的資訊系統,餵養咗好多衣食住行陽光空氣日常生活需要的寶貴資源。


不過,安頓生活之後,其實都要找些時間處理自己和家人的內心情緒及好多價值觀的重整,衣食住行影響生活同生存,那生命呢?


有機會靜下來的時候,試一個簡單嘅祈禱,上帝一直喺度在意緊您嘅內心,你嘅生命。


祝福您,衣食無憂。


「因此,不要為明天憂慮,明天自有明天的憂慮。要知道,每一天自有它的難處,這已經夠了。」 馬太福音6章34節







 





307 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page